یادداشت
گفتگو و گزارش

رئیس پلیس راهور استان خبر داد


کاهش ۱۰۰ درصدی جان باختگان تصادفات نوروزی در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد از کاهش ۱۰۰ درصدی تعداد فوتی های تصادفات نوروز ۱۴۰۲ در شهرهای این استان خبر داد.

کاهش ۱۰۰ درصدی جان باختگان تصادفات نوروزی در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

اَفتونیوز| سرهنگ جابر پیوست دگفت: طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت دستگاه‌های امدادی و خدماتی از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز شد و تا پایان روز ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه یافت.

وی اظهارکرد: تصادفات منجر به فوت این استان در ایام نوروز ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۰۰درصدی داشت. این امر با همکاری خوب و قابل تقدیر مردم در زمینه رعایت قوانین و مقررات، تلاش پرسنل پلیس راهور و همکاری دستگاههای امداد رسان محقق شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مجموع تصادفات این استان شامل فوتی، جرحی و خسارتی در نوروز امسال دو درصد کاهش نشان می دهد.

پیوست تصریح کرد: در نوروز امسال در کنار اقدامات فرهنگی و برخورد با تخلفات، توقیف ساعتی خودروهای متخلف در دستور کار پلیس قرار داشت که ۷۷ دستگاه خودرو در سطح شهرهای استان بدلیل تخلفات حادثه ساز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی ادامه داد: تصادفات منجر به فوت استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته ۲۲ درصد، تصادفات جرحی ۶ درصد و تعداد مجروحان ۴ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با ۱۰۰ تیم سواره و پیاده و ۱۳ هزار و ۴۹۴همیار پلیس در این استان طی ایام نوروز ۱۴۰۲ به مردم، مسافران و گردشگران نوروزی خدمات ارائه می کردیم.

پیوست بیان کرد: در سال جاری جهت رفاه حال مردم استان، پارکینگهای عمومی در سطح شهرهای استان بخصوص شهر یاسوج، رفع نقاط حادثه خیز، ساماندهی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی و سیستم پایش تصویری را در اولویت قرار خواهیم داد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها